Scroll indicator
Une action toute simple pour afficher la position dans la page à l'aide d'un cercle autour du curseur.
Elle est basée sur un script de ig_design adapté pour UP
 

🆙 scroll_indicator : Affiche la position dans la page dans un cercle autour du curseur

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syntaxe {up scroll-indicator}
@version: UP-2.9 @author: Lomart @license: GNU/GPLv3 @credit: script de ig_design @tags: editor
  • scroll_indicator: aucun argument
  • bg-color: couleur de base du cercle (rgba() ou #RRGGBBAA )
  • color: couleur du segment indicateur (rgba() ou #RRGGBBAA )
  • size: largeur du segment indicateur (1 à 100)

Style CSS

  • id: Identifiant
  • css-head (base-css): style ajouté dans le HEAD de la page

Un unique exemple

Observez le cercle autour du curseur de la souris. Il change de couleur en fonction de la position dans la page.
Il est (naturellement) impossible d'avoir plusieurs fois cette action sur une page.

Le shortcode pour la démonstration sur cette page est :

{up scroll-indicator | bg-color= #33669944 | color=#FF0000AA | size=6}

Les 3 seules options sont facultatives.

bg-color est la couleur de base du cercle. Sa valeur par défaut est  rgba(255,255,255,0.2). Toutes les méthodes pour indiquer une couleur sont autorisées.

color est la couleur du segment de cercle indiquant la position dans la page (#4444 par défaut) et size son épaisseur en pixels (4 par défaut)

Pour color, je vous conseille de mettre une transparence avec une valeur rgba ou un code hexa avec canal alpha. Size peut être compris entre 1 et 100.

Pour les besoins de la démo, l'action lorem nous fournit du faux texte pour remplir la page :

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Eadem nunc mea adversum te oratio est. Quis enim potest ea, quae probabilia videantur ei, non probare? Nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam;

  • Consequentia exquirere, quoad sit id, quod volumus, effectum.
  • Contineo me ab exemplis.
  • Qui potest igitur habitare in beata vita summi mali metus?
  • Non quaeritur autem quid naturae tuae consentaneum sit, sed quid disciplinae.

-, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Duo Reges: constructio interrete. Bork Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore. An eiusdem modi? Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est?

Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur. Proclivi currit oratio. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Tu autem negas fortem esse quemquam posse, qui dolorem malum putet.

Quis Aristidem non mortuum diligit? Et quidem, inquit, vehementer errat; Ita prorsus, inquam; Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Sint modo partes vitae beatae. Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Si mala non sunt, iacet omnis ratio Peripateticorum. Id mihi magnum videtur.

Cui Tubuli nomen odio non est? Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Nunc de hominis summo bono quaeritur;

Virtutibus igitur rectissime mihi videris et ad consuetudinem nostrae orationis vitia posuisse contraria. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Ita prorsus, inquam; Mihi quidem Antiochum, quem audis, satis belle videris attendere. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata.

Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Quis est tam dissimile homini.

Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus; Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Hoc enim constituto in philosophia constituta sunt omnia. Quo invento omnis ab eo quasi capite de summo bono et malo disputatio ducitur. Perturbationes autem nulla naturae vi commoventur, omniaque ea sunt opiniones ac iudicia levitatis. Omnium enim rerum principia parva sunt, sed suis progressionibus usa augentur nec sine causa; Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me. His singulis copiose responderi solet, sed quae perspicua sunt longa esse non debent. Si longus, levis dictata sunt.

  • Non enim in selectione virtus ponenda erat, ut id ipsum, quod erat bonorum ultimum, aliud aliquid adquireret.
  • Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur.
  • Recte, inquit, intellegis.

His singulis copiose responderi solet, sed quae perspicua sunt longa esse non debent. Cur haec eadem Democritus? Nisi autem rerum natura perspecta erit, nullo modo poterimus sensuum iudicia defendere.

Graece donan, Latine voluptatem vocant. Itaque hic ipse iam pridem est reiectus; Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Universa enim illorum ratione cum tota vestra confligendum puto. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Quonam, inquit, modo? Restatis igitur vos; Hoc tu nunc in illo probas. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit?

 

Pour info, cette page utilise 6 action(s) :
box (1) upactionslist (1) scroll-indicator (1) div (1) lorem (1) jcontent-info (1)